söndag 6 mars 2011

... lite mer champange.....

 ... till alla er som varit inne och läst under året! Jag inser ju - ödmjukt -  att jag inte kan konkurrera med Blondinbella och de andra tjejerna men va f-n...... placera dom i en båt så får vi väl se vem som vinner det racet! Här är i alla fall lite statistik:

  • 4.504 besök
  • 9.410 sidvisningar
  • 262 inlägg
  • 19 % direkt trafik
  • 70 % hänvisningswebbplatser
  • 11 % sökmotorer
Inte bara i Sverige! 38 länder har varit inne. Fast många har nog bara ramlat in av misstag, te x de från Kongo och Japan.... Men i 22 länder har besökarna valt att återkomma (fast man vet ju inte om de slinter på tangenterna mer än en gång.....)

Här är de med mest besökare:
  • Sverige - så klart
  • England
  • Brasilien - nån har stenkoll på mig där......
  • Norge
  • Frankrike


Nefi från sista seglingen i november....
  Bästa trafikkällorna har varit:
  • Facebook
  • Blogger
  • Blur (ni kommer i håg vad jag skrev om Bohusracet....)
  • Google
  • Folkboat
  • Twitter (ni hittar mig som Ewaluvan)
  • S/Y Magda
  • Bloggtoppen
  • Bloggportalen

Mest besökta inlägg:

Vanligaste bildmotiven:
Båten  i olika "lutningar"


Solnedgångar - här Rivöfjorden

Å ännu mera solnedgångar - Vinga

Och en massa bilder från Vinga
Och  förvånansvärt många ego-bilder på mig själv.....!

Inga kommentarer: