tisdag 24 augusti 2010

Jag och båten ska på tjejsegling....

Båtar är ju "hon" så det passar ju bra att jag och Nefi ska med på SXK/Kvinna ombord 3-5 september. Från början var det bara jag (och min vän Randi) som skulle med, men det var brist på båtar så då får Nefi också följa med.

Var inte oroliga, jag ser inte båten som en "person" var lite roligt att skriva så bara .....

Det roligaste (förutom att segla tillsammans med Randi) är att Stina Jansson ska vara skeppare. Varför är du inte det själv, kan nån kanske fråga... För att jag inte riktigt vågar.....
C hävdar att det är inte brist på varken kunskap eller erfarenhet. Det är brist på självförtroende. Så är det nog, men det ska vi nog ändra på. Eller hur, Stina?

Planen är att gå till Vinga på fredagen, ut och segla ordentligt på lördan för att åter träffas på Hyppeln (... där har jag aldrig varit...) på eftermiddan. Söndagens hemfärd beror väl, dels på vädret, dels på antalet glas vin på kvällen.... Ååååå vad roligt det ska bli!
(Bilden är från Vinga)

Inga kommentarer: