fredag 18 juni 2010

Bara några timmar kvar.....

Är det inte typiskt - lagom till semestern så slår förkylningen till! När jag tänker efter så händer det mig ganska ofta..... för att man slappnar av....???

Skit samma, nu är det SEMESTER i fyra veckor. Med det förbehållet att om det haglar och/eller är snöstorm sista veckan så börjar jag jobba lite tidigare.

Det har shoppats in i det sista. För att man behöver? Nä, för att det är nödvändigt! Jo, faktiskt på riktigt! C är ute - i skrivande stund - och handlar "badetöy". Helt plötsligt är alla badbyxor borta. (Har jag av "misstag" slängt alla gamla fula? Sånt vet man inte......)

Nu ska det seglas på böljan den gröna. Det ska levas lyxliv och jag ska tillbringa många timmar som kuttersmycke och läsandes böcker. (Både snygg och kulturell, tänker ni, och det är helt rätt). Det vill säga, den tiden man inte tar chansen att "ratta" en riktigt (för oss) stor båt. Det är en Salona 46 som gäller, och det ska bli så kul.





Inga kommentarer: